Nieuwsupdate

Vacature administratief medewerker boekhouding (19u/ week)

Wij zoeken een administratief medewerker boekhouding 19u/week te Wetteren!  Salko is een klein boekhoudkantoor met 2 personen dat volop aan het groeien en inzet op digitalisatie en pro actief gericht werken naar klanten. Om hier nog beter op in te spelen zouden wij vanaf September 2019 iemand nieuw in ons team willen verwelkomen!

Functieomschrijving

  • Accuraat en tijdig verwerken van de boekhoudkundige stukken, dagontvangsten, aan- en verkoopfacturen en bankverrichtingen
  • Eerste voorbereidende werkzaamheden voor de afsluiting van diverse dossiers
  • Diverse klantencontacten zoals telefonische oproepen aannemen, doorverbinden en boodschappen noteren alsook beantwoorden van e-mails
  • Up to date houden van de elektronische klantenfiches
  • Opvolgen van de tijdige en volledige aanlevering van documenten van de klant
  • Administratie m.b.t. de opstart van nieuwe klanten, aanvraag btw nummers, etc.

Naargelang uw wensen en capaciteiten kunnen je verantwoordelijkheden en takenpakket op termijn uitbreiden.

Wie zoeken wij?

  • Je hebt een basiskennis van boekhouding en fiscaliteit
  • Je bent administratief sterk en kan daarbij zeer nauwkeurig werken
  • Je bent communicatief en gemotiveerd
  • Je werkt ondersteunend voor de dossierbeheerder en de zaakvoerder
  • Je bent vlot Nederlandstalig en hebt een goede kennis van het Engels
  • Je hebt een goede kennis van het office pakket (Word/Excel)
  • Ervaring in een soortgelijke functie is een pluspunt maar geen must

Aanbod en voordelen?

  • Competitief salaris aangevuld met extralegale voordelen (maaltijdcheques, onkostenvergoeding, etc.)
  • Vlot bereikbaar via wagen en openbaar vervoer
  • Open dynamisch team
  • Flexibele werkuren en ADV dagen
  • Vaste indienstname

Interesse?

Wacht dan niet langer en stuur jouw cv of vragen t.a.v. Bart De Bosscher via bart@salko.be

Wenst u een vrijblijvend afspraak / offerte?

Maak uw afspraak