Openstaande vacatures
Vacature junior/medior dossierbeheerder
Wie zijn wij?
Mogen we ons even voorstellen? Wij zijn Salko BV, een vlot en dynamisch boekhoudkantoor in Wetteren. Omdat we volop aan het groeien zijn, zijn we op zoek naar een junior / medior dossierbeheerder
- Dynamisch, groeiend, digitaal boekhoudkantoor
- Actief in Oost- en West-Vlaanderen en in verschillende sectoren
- Ons kantoor ligt in Wetteren, gemakkelijk bereikbaar met de auto en met het openbaar vervoer
Wat ga je doen?
Heb jij zin om mee je schouders te zetten onder de digitalisering van ons kantoor? Daarnaast help je ook mee aan het inboeken van aan- en verkoopfacturen, krijg je diverse administratieve taken en geef je financieel advies.
- Je werkt mee aan de organisatie en verdere digitale uitbouw van het boekhoudkantoor
- Naast het inboeken van aan- en verkoopfacturen, financieel, diverse administratieve taken in het begin zullen er gaandeweg taken bijkomen zoals voorbereiding afsluiting, volledige dossierbehandeling m.a.w. een A tot Z behandeling van het dossier mits ondersteuning van collega’s.
Jouw profiel
Ben jij een starter of heb je al een beperkte (1 tot 3 jaar) werkervaring (pluspunt!)? Dan zijn wij op zoek naar jou! Daarnaast ben je in het bezit van een graduaat boekhouding of bachelordiploma accountancy of heb je dezelfde ervaring. Naast je administratieve en boekhoudkundige vaardigheden heb je ook een gezonde interesse in boekhoudkundige en financiële materie: jij leert graag bij!
Wat zoeken we nog? Je bent zeer klantvriendelijk en kan je vlot werken met een pc en veelgebruikte programma’s zoals Word, Excel,… Je kan zelfstandig werken (al krijg je natuurlijk ook begeleiding) en bent flexibel.
Heb je al eens gewerkt met digitale boekhoudtools? Dat is zeker een plus!
- Starter of beperkte ervaring
- Full time tewerkstelling
- Starten tussen Oktober 2022 en December 2022
- Je genoot een graduaat- of bacheloropleiding of gelijkwaardig door ervaring
- Je beschikt, naast jouw administratieve en boekhoudkundige skills over een gezonde interesse in de boekhoudkundige en financiële materie
- Je bent klantvriendelijk, kan goed overweg met de pc (word, excel,..)
- Digitale mindset en kennis is een pluspunt
- Je beschikt over de nodige flexibiliteit en kan zelfstandig werken
Ons aanbod
Wil jij graag werken met fijne collega’s op een wervelende werkplek waar je veel zal leren? Dan zit je bij ons goed! Wij zorgen ervoor dat jij jezelf kan ontplooien in boekhoudkundige en financiële materie door een intern en extern opleidingsaanbod.
- De kans om jezelf te ontplooien in boekhoudkundige en financiële skills
- Intern- en extern opleidingsaanbod zodat je jezelf kan ontplooien
- Een salaris conform je niveau, ervaring en aangevuld met een groepsverzekering, maaltijdcheques, onkostenvergoeding en een eventuele winstpremie.
- Structureel thuiswerk op (korte) termijn mogelijk maximum 2 dagen per week
- Werken in een familiale sfeer
- Jaarlijkse teambuilding
Interesse? Stuur je cv en motivatie door naar bart@salko.be.